delen is zorgzaam!

0shares
  • Share
  • Tweet
  • Email

Hier zijn de top helmen die ik heb gevonden op basis van mijn persoonlijk onderzoek. Ik hoop dat u deze beoordelingen nuttig vindt. Voel je vrij om je eigen onderzoek te doen en controleer de veiligheid rating van elke helm voordat u deze koopt.,Now >>

Xenith Epic Check Now >> Riddell Revolution SPEED Classic Check Now >> Riddell Victor Youth Helmet Check Now >>

#1., Schutt Air XP Pro adult voetbalhelm

Dit is het soort helm dat grote bescherming biedt zonder de prestaties en het gevoel van de speler in gevaar te brengen. De SureFit vliegtuig gemaakt van TPU creëert een pasvorm die is ideaal zorgen voor de duurzaamheid, het vliegtuig vormt een kussen dat is kussens ervoor te zorgen dat spelers zijn zo comfortabel mogelijk terwijl wordt beschermd.

Het Beste van alles is dat deze extra veiligheid de prestaties van de speler niet in gevaar brengt omdat het een lichtgewicht en veelzijdige helm is., De comfortabele kaak pads meegeleverd zijn ontworpen om maximale bescherming te bieden aan de gebieden van de kaak en onderkaak met TPU dat is zeer comfortabel met een ontwerp om geweldig te voelen, terwijl frontale en zij schade worden geminimaliseerd.

# 2. Schutt Sports Vengeance VTD II Helmet without Faceguard

slechts een woord voordat je dit leest… beoordeel een boek niet op de cover., Je kunt je afvragen waarom, maar voor een aantal mensen, de soortgelijke gelijkenis van de Schutt Vengeance VTD II helm en zijn voorganger misschien misleidend zijn, maar het is niet een kopie. Schutt slaagde erin om de in de voering onder de schaal van de vengeance te tweaken om de impact absorberende kwaliteiten van deze helm te vergroten.

de resultaten waren eye-popping als volgens Virginia Tech ratings, het erin geslaagd om de eerste plaats als de best scorende helm. De verbeterde voering is er nog steeds in geslaagd om zijn kussensachtige gevoel te behouden waar wraak helmen een reputatie voor hebben., De agressieve shell laag is hetzelfde gebleven en het bevat nog steeds de buigweerstand achterplank die helpt bij het verhogen van de sterkte en absorptie van impact in de achterkant van de helm.

#3. Riddell Youth 360

De Riddell 360 is een geweldige helm die de volgende interessante kenmerken heeft:

• het occipitale Slot – Dit is de functie werkt door het wiegen van de achterkant van het hoofd zo ontstaat een pasvorm die veiliger is en de stabiliteit en het comfort verbetert., Het helpt ook bij het beschermen van het hoofd tegen tackles en achteruit vallen.
  • het Flex-botssysteem-om de frontbescherming te bevorderen, absorbeert de faceguard in combinatie met de facemask-scharnierclips meer kracht bij de botsing en het resultaat is een vermindering van de schok die door een speler wordt gevoeld.
  • verbeterd Gezichtsframe-het is uitgebreid om extra bescherming te bieden aan de kaken en meer van de voorste gebieden. Het bedrijf verbeterde de behuizing van het polycarbonaat en het kan dus de kracht van de impact van zijdelingse stoten verminderen.,
  • Hexagonal Liner System-Dit is een van de meest opvallende kenmerken van Riddell 360s. Niet alleen ziet dit er geweldig uit, maar het slaagt erin om meer kracht van impact te absorberen terwijl de helm pasvorm is verbeterd en beveiligd en levert ook stabiliteit en comfort. Verlenging van de voering rond de zijkanten van de helm geeft nog meer bescherming aan de voorkant van het hoofd.

Als u een grote fan bent van het merk Riddell en u wilt de hoogste vermindering van het risico op hersenschudding, controleer dan deze Riddell speedflex helm. Het kan degene zijn die je zoekt.

#4., Schutt Sports Adult Vengeance DCT

Dit is dat type helm gebouwd voor fiery spelers zonder angst om uit te gaan in de gridiron en butting heads. Dit is mogelijk gemaakt door de dubbele compressie TPU (single layer) die standaard aankomt op deze sportgezel. Dit helpt ook om de spelers te beschermen tegen lineaire en roterende effecten.

Deze helm komt ook met voldoende ventilatie om ervoor te zorgen dat een speler koel en droog blijft gedurende het spel., De bevestiging die deze helm heeft voor facemasks is één ding dat spelers duwt om deze helm te willen verwerven. Deze helm past op alle vizieren en facemasks die rond liggen.

het enige nadeel van deze helm is waarschijnlijk dat het niet met een gezichtsmasker komt, maar daarnaast met alle nodige bescherming op het rooster.

#5. Riddell Youth Revo Edge

Dit is een helm van zeer hoge kwaliteit, vooral vanwege de elite bescherming bij impact., De Riddell Jeugd Revo Edge is zeer kussens aan elke kant die is een zeer zeldzame functie in junior competities. Dit heeft ook van een gezichtsmasker dat is zeer licht en kaak pads die opblaasbaar zijn. Over het algemeen is dit een soort helm die u de meeste bescherming garandeert voor het geld dat u ervoor betaalt.

#6. Schutt Sports Vengeance VDT

Schutt maakt geweldige accessoires voor voetbal en deze helm is geen uitzondering., Een reden hiervoor is het soort bescherming naast het comfort van deze helm. Deze helm heeft ook de TPU demping die helpt bij het absorberen van alle impact voldaan gedurende het spel om ervoor te zorgen dat de speler veilig blijft en voldoende wordt beschermd als dat nodig is.

de demping van TPU is zo licht mogelijk. Een speler is in staat om het te dragen dan spelen voor lange periodes in het zonder het gevoel enige spanning van het gewicht. De SureFit vliegtuig is uitgegroeid tot de meest verwachte functie voor elke speler aankoop van dit accessoire., Deze voering doet er goed aan ervoor te zorgen dat de helm gemakkelijk op je hoofd past en niet afkomt terwijl het spel aan is.

een andere belangrijke factor is de voldoende ventilatie die deze helm biedt wanneer de speler koel en droog moet blijven tijdens een spel bij warm weer. Bovendien heeft het genoeg bijlagen voor allerlei gezichtsmaskers en vizieren. Het is dus mogelijk om je favoriete vizier of gezichtsmasker te gebruiken met deze helm. Deze helm komt niet met een gezichtsmasker of een vizier als die afzonderlijk moeten verkrijgen.

#7., Schutt Sports Youth Vengeance DCT Hybrid Helmet

Dit is een andere geweldige helm met gepatenteerde functies zoals het twist and release system. De dual compression TPU (single layer) is een geweldige functie van deze helm die helpt bij het absorberen van schokken die gewelddadig zijn en met een hoge snelheid komen. Dit helpt bij het houden van de speler sober en blessure-vrij. Een zeer comfortabel vliegtuig is ook aanwezig omwille van een mooie pasvorm.,

De veiligheidsstandaarden die dit biedt, zijn van het dak, omdat ze elke speler een speeltijd van kwaliteit geven die zorgeloos is. De draai-en draai-functie maakt het verwijderen van de helm een gemakkelijke taak terwijl deze op zijn plaats wordt gehouden door de opgeblazen voering.

#8. Schutt Adult ION 4D

De Schutt Adult ION 4D is een soort helm die het perspectief van elke speler op alle eerdere helmen die ze hebben gebruikt zal veranderen., Deze helm geproduceerd door Schutt ziet breed gebruik in een aantal college en elite professionele programma ‘ s. Hoe is het echt beter?

Schutt beschikt over een geweldige technologie (SKYDEX2) die veruit een van de meest geavanceerde dempingssystemen voor helmen is en die beter presteert dan het traditionele schuim in alle aspecten van de prestaties van een helm. Een speler hoeft zich geen zorgen te maken over schimmel of meeldauw in de buurt van hun voorhoofd, omdat dit soort technologie niet wordt beïnvloed door buitentemperatuur. Dit is een soort helm die moet worden geprobeerd door elke speler in het spel.

#9., Rawlings Momentum Plus Jeugdhelm

Dit is een andere helm voor de jeugd die aankomt in een verscheidenheid van kleuren om uit te kiezen. Deze helm komt ook met een aantal andere staten van de kunst functies biedt een onbetwistbare garantie van de veiligheid van de speler tijdens het dragen van hen.

naast de veiligheidsvoorzieningen die dit sportaccessoire biedt, omvatten andere een technologie voor warmteuitwisseling en een aanpasbare fit-voering die de speler koel en droog houdt tijdens het spel., Een achterste inflatiepoort komt ook met deze helm aan die helpt bij het goed aanpassen aan de juiste maat van de plater.

het enige nadeel is dat dit geweldige item geen gezichtsmasker heeft. Degene die het komt met moet afzonderlijk worden gekocht implicerend dat je nodig hebt om dieper in je zakken te graven om het te verwerven.

#10. De Schutt Sports Youth Air Standard III

Deze premium helm heeft een reputatie opgebouwd als een van de meest comfortabele helminterieurs., Dit is grotendeels bijgedragen door de comfort liner die de dekking van de binnenvoering van het oppervlak vergroot. Ook inbegrepen in dit model is een comfort foam die verder helpt bij het verbeteren van het comfort en het gevoel van deze fantastische helm van Schutt.

Deze helm komt met zeer comfortabele DNA jaw pads waar de speler zich geen zorgen over hoeft te maken wanneer hij wordt blootgesteld aan langere speelperioden. Bovendien zijn ze gemaakt van vinyl waardoor ze ook zeer duurzaam naast het comfort verleend., De “standoff” die verwijst naar de ruimte tussen het hoofd van de speler en de schaal van de helm is voldoende om ervoor te zorgen dat de speler kan bewegen en ademen, terwijl ervoor te zorgen dat het voldoende Knus om bescherming en ondersteuning te bieden zonder dat het eraf valt in een spel.

ondanks de etikettering als jeugdhelm is deze helm verkrijgbaar in een aantal maten om uit te kiezen. Op de top van dat, het komt in een waaier van kleuren om uit te kiezen en u bent daarom verzekerd om er een te vinden die beter zal gaan met uw uniform., Tot slot, het wordt geleverd met een gezichtsmasker en een speler hoeft zich geen zorgen te maken over het gaan om te zoeken naar een passende Gezichtsmasker, het is ook zeer eenvoudig het veranderen van het gezichtsmasker verstrekt als er een aantal bijlagen voor facemasks evenals vizieren.

#11. Rawlings volwassen Impulshelm

dit product krijgt brede erkenning voor het soort ventilatie en comfort dat het biedt. Deze helm is gemaakt van hoogwaardig polycarbonaat., Dit is een materiaal met de kracht om de speler te beschermen, zelfs tegen hits van de hoogste impact. Het custom Rawlings comfort kussen gaat ook de extra mijl in ervoor te zorgen dat het niet alleen een comfortabele helm, maar het kan ook worden gedragen voor langere periodes van tijd. Dit is ook een lichtgewicht helm die een speler niet verzwaart tijdens het spelen.

de openingen voor warmte-uitwisseling die overal op dit item worden gevonden, zijn ook voldoende om een speler koel en droog te houden gedurende het spel. Alle extra hardware op deze helm is opgebouwd uit roestvrij staal., Dit betekent dat het niet kan roesten en schoonmaken is ook heel eenvoudig. Dit model wordt ook geleverd met bijlagen voor een meerderheid van facemasks en vizieren die kunnen worden gevonden in de markt en het zal dus niet geven u een harde tijd het vinden van de juiste soort accessoires die nodig zijn voor uw helm.

ten slotte heeft deze helm de goedkeuring van de NOCSAE en daarom moet u zorgeloos zijn met deze helm op uw hoofd.

#12., Schutt Sports 798004 Youth Recruit Hybrid Helmet

Schutt Sports 798004 Youth Recruit Hybrid voetbalhelm is een andere grote helm van Schutt voor spelers in jeugdcompetities. Net als alle andere helmen, het komt opscheppen van een horde van functies die Schutt als bedrijf een reputatie voor heeft opgedaan. Van essentie zijn de veiligheidsfuncties zorgen voor maximale bescherming voor elke speler en dit is het soort helm die dat alles biedt.,

om ervoor te zorgen dat de speler ook comfortabel is tijdens het spelen heeft deze helm TPU en dit helpt de prestaties van de speler sterk te verbeteren. De schaal is ontworpen om groot te zijn, zodat het zeer effectief is in het absorberen van impact. Bovendien is de Recruit Hybrid helm compatibel met faceguards van Schutt om extra bescherming te bieden aan de speler.

#13. Rawlings Adult NRG Tachyon

Deze helm is ontworpen voor voetballers die op zoek zijn naar een rand van hun uitrusting., Het beschikt over een traditionele offset met een lichtgewicht ontwerp dat is zeer innovatief waardoor rekening voor de conformiteit van de padding aan de binnenkant van de helm terwijl het aanbieden van comfort en prestaties aan de drager voor verschillende soorten impact ondervonden op het rooster.

De kenmerken in detail

• Hardware gemaakt van roestvrij staal
  • Performance polycarbonaat behuizing
  • een traditioneel offset ontwerp

#14., Xenith Epic volwassen voetbalhelm

Dit is die helm met een agressieve vorm van styling en een soort padding systeem dat is zeer innovatief en het is zeker een zeer populaire accessoire. De epische helm is verpakt met het geweldige padding systeem van Xenith die gebruik maakt van de Aware Flow schokdempers om de drager te helpen met het absorberen van effecten op lage en hoge impact hits.,

de binnenste motorkap van deze helm past bij het vastdraaien op het hoofd door gebruik te maken van de geïntegreerde kinband. Het prime facemask bevestigd geeft de drager een soort van look en zijn shell ontwerp is dat het gemakkelijk kan worden herkend vanaf de achterkant waar een X wordt gevormd door de ventilatiegaten.

#15. Riddell Revolution SPEED Classic

om deze lijst af te sluiten is de verbazingwekkende matzwarte Riddell Revolution SPEED Classic voetbalhelm., Van alle uitstekende functies, de kroon voering en het is terug/kant/nek voering die is opblaasbaar echt opvallen. Dit heeft deze helm echt zeer comfortabel gemaakt.

Deze helm wordt niet geleverd met een gezichtsmasker en dat kan voor de meeste mensen een dealbreker zijn. Dat gezegd hebbende, het interieur is voorzien van geweldige ventilatie en een speler kan er zeker van zijn om koel en droog te houden gedurende het spel. Het heeft een zeer hygiënisch interieur dat u kunt beheren om schoon te maken en fris te houden met gemak. Bij deze helm komt ook een kinband aan zodat u deze niet apart hoeft aan te schaffen.,

De voordelen van deze helm

• Zeer goed geventileerd
  • het is matzwart waardoor het er absoluut geweldig uitziet
  • het komt met een kinband.
  • heeft een hygiënisch interieur dat gemakkelijk kan worden gereinigd.
  • Het heeft een crown liner en een rug, nek en sider liner voor extra comfort.

De Cons

• Het is een grote helm en als zodanig niet geschikt voor jeugdspelers

#16., Riddell Victor Youth Helmet

als primerontwerper en ontwikkelaar van beschermende sportuitrusting en een erkend leider in helmtechnologie en-innovatie, heeft Riddell Victor Youth Helmet een gepatenteerde side impact protection (PSIP) op onderzoek gebaseerde onderkaakbescherming die helpt de krachten van zijdelingse botsingen en een gemonteerd liner systeem. De overvoering van deze helm is verwijderbaar, vochtbestendig met ingebouwde eigenschappen om het product te beschermen en biedt tegelijkertijd comfort en stabiliteit.,

voetbalhelm en Hersenschuddingspreventie

een voetbalhelm verwijst naar de beschermende uitrusting die voetballers op hun hoofd dragen en wordt meestal gebruikt in Amerikaans en Canadees voetbal. De belangrijkste componenten zijn een harde schaal gemaakt van kunststof met een dikke vulling in het interieur, een gezichtsmasker gemaakt van metalen staven (kunststof gecoat) en een kinband., Het is niet helemaal duidelijk wie de helm heeft uitgevonden, maar een vroegst opgenomen voorbeeld van het gebruik ervan was in 1896 toen de halfback voor Lafayette College George Barclay begon met behulp van strappings en oortjes in het beschermen van zijn oren.er zijn veel voordelen te behalen met voetbalhelmen, maar het belangrijkste is om hersenschuddingen in het voetbal te voorkomen. Er zijn een aantal vorderingen gemaakt en Uit onderzoek is gebleken dat een aantal psychische problemen worden geleden door de voetballer die voldoende reden is voor het gebruik van een kwaliteit helm.,

De helm beschermt de hersenen van een speler wanneer ze door een tegenstander worden getroffen of wanneer ze vallen. Dit wordt mogelijk gemaakt door de harde schaal gemaakt van kunststof en padding binnen. De opvulling in het interieur van de helm dient als een systeem van demping om te voorkomen dat de kracht van de impact direct. De kinband op de helm helpt om op de helm te blijven tijdens het moment van impact.

voetbalhelmen leveren ook uitstekend werk bij het verminderen van het risico op andere ernstige verwondingen, waaronder verwondingen aan de ogen, gezichtsfracturen en penetratiewonden.,

hoe een helm te kiezen die goed past en hersenschuddingen voorkomt

een goede helm zoals we zojuist hebben gezien is een onschatbare uitrusting in het rooster. De volgende tips over het kiezen van een voetbalhelm die u goed van dienst is:

Tip #1. Kijk voor de seal door NOCSAE

(NOCSAE) staat voor de National Operating Committee on Standards for Athletic Equipment en het is de Amerikaanse instantie die verantwoordelijk is voor het certificeren van helmen en andere uitrusting die worden gebruikt door atleten als veilig., Als een speler, voordat je zelfs fit een helm of pauze om te kijken naar het prijskaartje, ervoor te zorgen dat de helm heeft de mogelijkheid van het omgaan met de taak die het is bedoeld voor moet eerst komen. De beste manier om dit te weten is niet door alleen het gevoel in je buik te gebruiken of misschien het gewicht van de helm te gebruiken.

U kunt ook de tijd nemen om te zoeken naar het zegel dat door de NOCSAE is geplaatst, omdat het de standaard is die wordt geaccepteerd voor voetbalhelmen, of het nu voor jongeren of professionals is. Het zegel of stempel van goedkeuring is te vinden op de achterkant van de helm., Het maakt niet uit de kosten van de helm, het heeft geen zin om een helm te kopen als deze ontbreekt deze zegel als uw eigen veiligheid in gevaar zal brengen.

Tip # 2. Meet de omtrek van het hoofd

normaal gesproken helpt de atletische trainer van een team spelers bij het identificeren van hun juiste maat van de helm. Elk merk helm biedt wel een maattabel en gedetailleerde instructies voor het monteren van de helm en de verzorging ervan. Allereerst, gebruik de doek tape om de hoofdomtrek te meten. De tape moet een centimeter over de wenkbrauwen worden geplaatst., Met behulp van deze meting, kies de beste maat voor de helm. Als de meting de neiging heeft om tussen maten te liggen, moet u de helm met de kleinere maat kiezen.

Tip #3. Gebruik uw duimen om de onderkant van de helm vast te houden door de wijsvingers in de oorgaten te steken om de helm op zijn plaats te trekken. Het moet een strakke pasvorm zijn, maar zorg ervoor dat het comfortabel is (meer knus). Wanneer de helm lateraal wordt getrokken, mogen de wangkussens niet bewegen en moet de huid op het voorhoofd met de helm bewegen. Wanneer verticaal getrokken, mag het niet zakken op je neus., Druk door de hand op de top van de helm moet gelijkmatig verdeeld voelen en niet geconcentreerd op de voor-of achterkant.

Tip #4. Kies het model dat goed aanvoelt

niet alle merken helmen en stijlen passen op elk hoofd. Dat is reden waarom teams bieden hun spelers een keuze van modellen die ze kunnen gebruiken. Een reeks van merken die u kunt kopen in een goederenwinkel verkopen sportaccessoires zijn gemaakt met behulp van gestandaardiseerd materiaal, maar de ontwerpen die ze functie onderscheiden van elkaar.

Tip #5. Kies de stijl die u het meest comfortabel voelt met

pomp de opvulling omhoog., Om kwaliteitsbescherming te bieden, zijn er helmvullingen die luchtinflatie vereisen. Als je de helm draagt, laat een trainer de lucht in de demping pompen om de vorm en dichtheid voor je hoofd aan te passen. Zorg ervoor dat de luchtdruk elke week wordt gecontroleerd om ervoor te zorgen dat de vulling niet is afgevlakt.

Tip #6. Zorg ervoor dat u de helm eerst past voordat u de riem vastzet

vertrouw niet op de kinband om de helm op uw hoofd te knijpen, deze past niet. De kinband is geen apparaat om aan te trekken. De helm moet een gevoel van nauwgezetheid hebben, zelfs zonder bevestiging van de riem.,

Tip #7. Reconditionering voordat het opnieuw wordt gebruikt

draag geen gebruikte helm voordat het opnieuw wordt gecertificeerd door een reconditioner die een licentie heeft van de NOCSAE. Een zegel in de helm zal u informeren. Na een jaar of twee, teams meestal sturen hun helmen voor reconditionering en hercertificering.