Partajarea este grijulie!

0shares
  • Share
  • Tweet
  • E-mail

Iată căștile de top pe care le-am găsit pe baza cercetărilor mele personale. Sper că veți găsi aceste recenzii utile. Simțiți-vă liber să faceți propriile cercetări și să verificați evaluarea de siguranță a fiecărei căști înainte de a o achiziționa.,Now >>

Xenith Epic Check Now >> Riddell Revolution SPEED Classic Check Now >> Riddell Victor Youth Helmet Check Now >>

#1., Schutt Aer XP PRO Adult Casca de Fotbal

Acesta este un fel de casca, oferind o mare de protecție, fără a compromite performanța jucătorului și simt. Surefit airliner din TPU creează o potrivire ideală pentru a-i asigura durabilitatea, avionul formează o pernă care este pernă, asigurându-se că jucătorii sunt cât se poate de confortabili în timp ce sunt protejați.cel mai bine, această siguranță suplimentară nu compromite performanța jucătorului, deoarece este o cască ușoară și versatilă., Plăcuțele de maxilar confortabile incluse sunt concepute pentru a oferi o protecție maximă zonelor maxilarului și mandibulei cu TPU, care este foarte confortabil, oferind un design care să se simtă minunat, în timp ce daunele frontale și laterale sunt reduse la minimum.

#2. Schutt Sport Răzbunare VTD II Cască fără Faceguard

Doar un cuvânt înainte de a citi asta… nu judeca o carte dupa coperta., S-ar putea să vă întrebați De ce, dar pentru un număr de oameni, asemănarea similară a căștii Schutt Vengeance VTD II și a predecesorului său ar putea fi înșelătoare, dar nu este o copie de carbon. Schutt a reușit să ajusteze căptușeala sub cochilia vengeance, astfel încât să crească calitățile de absorbție a impactului acestei căști.

rezultatele au fost ochi-popping ca în conformitate cu Virginia Tech evaluări, a reușit să ia primul loc ca cel mai bun casca de notare. Căptușeala modernizată a reușit încă să-și păstreze senzația de pernă pentru care căștile de răzbunare au o reputație., Stratul de coajă agresiv a rămas același și încă include raftul din spate al rezistenței la încovoiere care ajută la creșterea rezistenței și absorbției impactului în partea din spate a căștii.

#3. Riddell Tineret 360

Riddell 360 este un minunat casca care vine cu următoarele caracteristici interesante:

• occipital Lock – Aceasta este o caracteristică funcționează prin cradling partea din spate a capului creând astfel o formă care este mai sigură și îmbunătățește stabilitatea și confortul., De asemenea, ajută la protejarea capului împotriva atacurilor și căderilor înapoi.
  • sistemul de impact flex – pentru a avansa protecția frontală, faceguard-ul său în combinație cu clemele balamalei facemask absoarbe mai multă forță la impact, iar rezultatul este o reducere a șocului resimțit de un jucător.Cadru Facial îmbunătățit-este extins astfel încât să ofere o protecție suplimentară fălcilor și mai multor zone din față. Compania a îmbunătățit carcasa policarbonatului și poate reduce astfel forța de impact din loviturile laterale.,
  • sistem de linie Hexagonal-aceasta este una dintre caracteristicile Riddell 360s cele mai vizibile. Nu numai că acest lucru arată uimitor, dar reușește să absoarbă mai multă forță de impact, în timp ce potrivirea căștii este îmbunătățită și securizată și oferă, de asemenea, stabilitate și confort. Extensia căptușelii în jurul părților laterale ale căștii oferă o protecție și mai mare zonelor frontale ale capului.dacă sunteți un mare fan al mărcii Riddell și doriți cea mai mare reducere a riscului de comoție, asigurați-vă că verificați această cască Riddell SpeedFlex. Ar putea fi cel pe care îl căutați.

#4., Schutt Sport Adult Răzbunare DCT

Acesta este acel tip de casca construit pentru foc de jucători, fără teama de a ieși în teren și frunțile. Acest lucru a fost posibil prin dubla compresie TPU (un singur strat) care ajunge standard pe acest companion sportiv. Acest lucru ajută, de asemenea, la menținerea jucătorilor în siguranță de impacturile liniare și de rotație.această cască, de asemenea, vine cu ventilație adecvată pentru a se asigura că un jucător rămâne rece și uscat prin joc., Atașamentul pe care îl are această cască pentru facemasks este un lucru care îi împinge pe jucători să dorească să achiziționeze această cască. Această cască se potrivește tuturor vizierelor și fețeimăști care se află în jur.singurul dezavantaj al acestei căști este probabil că nu vine cu o mască de față, ci în afară de aceasta, cu toată protecția necesară pe grătar.

#5. Riddell Tineret Revo Margine

Aceasta este o foarte mare calitate, casca, cel mai important, din cauza sale de elită de protecție la impact., Riddell Youth Revo Edge este foarte amortizat pe fiecare parte, ceea ce este o caracteristică foarte rară în ligile junior. Acest lucru se mândrește, de asemenea, cu o mască de față care este foarte ușoară și plăcuțe de maxilar care sunt gonflabile. În general, acesta este un fel de cască care vă garantează cea mai mare protecție pentru banii pe care îi plătiți.

#6. Schutt Sport Răzbunare VDT

Schutt face o treabă bună de a face accesorii uimitoare pentru fotbal și aceasta casca nu este o excepție., Un motiv în acest sens este tipul de protecție în plus față de confortul oferit de această cască. Această cască are, de asemenea, amortizarea TPU, care ajută la absorbția tuturor impactului întâlnit pe tot parcursul jocului pentru a se asigura că jucătorul rămâne în siguranță și este protejat în mod adecvat, după cum este necesar.amortizarea TPU este la fel de ușoară pe cât poate fi. Un jucător este capabil să-l poarte, apoi juca pentru perioade lungi de timp în ea fără a simți nici o tulpina de greutate. SUREFIT airliner a devenit cea mai așteptată caracteristică pentru orice jucător care achiziționează acest accesoriu., Această căptușeală face o treabă bună de a se asigura că casca se potrivește cu ușurință pe cap și nu se desprinde în timp ce jocul este pornit.un alt factor important este ventilația adecvată oferită de această cască atunci când jucătorul trebuie să rămână rece și uscat în timpul unui joc pe vreme caldă. În plus, are suficiente atașamente pentru tot felul de fețe și viziere. Deci, este posibil să folosiți vizorul sau masca preferată cu această cască. Această cască nu ajunge cu o mască de față sau cu o vizieră, deoarece acestea trebuie obținute separat.

#7., Schutt Sport Tineret Răzbunare DCT Hibrid Casca

Acesta este un alt mare casca care vine cu patentat de caracteristici, cum ar fi poftă de mâncare și sistem de eliberare. Dubla compresie TPU (un singur strat) este o caracteristică uimitoare a acestei căști, care ajută la absorbția impacturilor violente și care vin la o viteză mare. Acest lucru ajută la menținerea jucătorului sobru și fără leziuni. Un avion foarte confortabil este de asemenea prezent de dragul unei potriviri frumoase.,standardele de siguranță oferite de acest lucru sunt de pe acoperiș, deoarece permit fiecărui jucător să aibă un timp de joc de calitate, care este lipsit de griji. Caracteristica twist și turn permite scoaterea casca o sarcină ușoară în timp ce acesta este ținut în loc de linie umflate.

#8. Schutt Adult ION 4D

Schutt Adult ION 4D este un unul de un fel de cască care va schimba orice jucător de perspectivă anterioare căști le-au folosit., Această cască produsă de Schutt vede o utilizare largă într-o serie de programe profesionale de colegiu și de elită. Cum este cu adevărat mai bine?Schutt dispune de o tehnologie minunată (SKYDEX2), care este de departe unul dintre cele mai avansate sisteme de amortizare pentru căști și care depășește spuma tradițională în toate aspectele performanței unei căști. Un jucător nu trebuie să vă faceți griji cu privire la orice mucegai sau mucegai lângă frunte, deoarece acest tip de tehnologie nu este afectată de temperatura exterioară. Acesta este un fel de cască care ar trebui să fie încercată de fiecare jucător din joc.

#9., Rawlings Impuls Plus Casca de Tineri

Acesta este un alt casca pentru tinerii care sosesc într-o varietate de culori pentru a alege de la. Această cască vine, de asemenea, cu o serie de alte state ale caracteristicilor de artă care oferă o garanție incontestabilă a siguranței jucătorului în timp ce le poartă.pe lângă caracteristicile de siguranță oferite de acest accesoriu sportiv, altele includ o tehnologie pentru schimbul de căldură și o căptușeală potrivită care poate fi personalizabilă care ajută la menținerea jucătorului rece și uscat în timpul jocului., Un port de inflație spate, de asemenea, ajunge cu această cască care ajută în mod corespunzător ajustarea la dimensiunea dreapta plater lui.singurul dezavantaj este că acest articol uimitor nu vine cu o mască de față. Cel cu care vine trebuie să fie cumpărat separat, ceea ce înseamnă că trebuie să săpați mai adânc în buzunare pentru a-l achiziționa.

#10. La Schutt Sport Tineret de Aer Standard a III-a

Această primă casca și-a câștigat reputația ca fiind una dintre cele mai confortabile casca interioare., Acest lucru a fost contribuit în mare măsură de căptușeala comfort, care mărește acoperirea interioară a suprafeței. De asemenea, incluse în acest model este o spumă de confort care ajută în continuare în îmbunătățirea confortului și simt de acest fantastic casca de Schutt.această cască ajunge cu plăcuțe de maxilar ADN foarte confortabile, de care jucătorul nu trebuie să-și facă griji atunci când este expus la perioade mai lungi de joc. În plus, sunt fabricate din vinil, ceea ce le face, de asemenea, foarte durabile pe lângă confortul acordat., „Standoff” care se referă la spațiul dintre capul jucătorului și carcasa căștii este adecvat pentru a se asigura că jucătorul se poate mișca și respira, asigurându-se în același timp că este adecvat pentru a oferi protecție și sprijin fără a cădea într-un joc.în ciuda etichetării sale ca tinerețe, această cască este disponibilă într-un număr de dimensiuni din care să alegeți. Pe deasupra, vine într-o gamă de culori pentru a alege de la și, prin urmare, vă sunt asigurate pentru a găsi unul care va merge mai bine cu uniforma., În cele din urmă, vine cu o mască de față și un jucător nu trebuie să-și facă griji că va căuta o mască de față potrivită, este, de asemenea, foarte ușor să schimbați masca de față furnizată, deoarece există o serie de atașamente pentru măști de față, precum și viziere.

#11. Rawlings Adult Impuls Casca

Acest produs primește o largă recunoaștere pentru genul de ventilație și confort pe care îl oferă. Această cască a fost construită din policarbonat de înaltă performanță., Acesta este un material cu puterea de a proteja jucătorul chiar și de loviturile cu cel mai mare impact. Perna personalizată Rawlings comfort, De asemenea, merge extra mile pentru a se asigura că nu numai că este o cască confortabilă, dar poate fi purtată și pentru perioade mai lungi de timp. Aceasta este, de asemenea, o cască ușoară care nu cântărește un jucător în timpul jocului.orificiile de ventilație pentru schimbul de căldură găsite peste tot în acest articol sunt, de asemenea, adecvate pentru a menține un jucător rece și uscat pe tot parcursul jocului. Tot hardware – ul suplimentar găsit pe această cască este construit din oțel inoxidabil., Aceasta înseamnă că nu poate rugini și curățarea este, de asemenea, foarte ușoară. Acest model, de asemenea, vine cu atașamente pentru o majoritate de facemasks și viziere care pot fi găsite în piață și astfel nu vă va da un timp de greu de a găsi dreptul de fel de accesorii necesare pentru casca.în cele din urmă, această cască are aprobarea NOCSAE și, prin urmare, ar trebui să fii fără griji cu ea pe cap.

#12., Schutt Sport 798004 Tineret Recruta Hibrid Casca

Schutt Sport 798004 Tineret Recruta Hibrid Casca de Fotbal este un alt mare casca de Schutt pentru jucatori din ligi de tineret. Ca toate celelalte căști, vine cu o hoardă de caracteristici pentru care Schutt ca companie și-a câștigat reputația. În esență, sunt caracteristicile de siguranță care asigură o protecție maximă pentru fiecare jucător și acesta este tipul de cască care oferă toate acestea.,pentru a vă asigura că jucătorul este, de asemenea, confortabil în timp ce jucați această cască are TPU și acest lucru ajută la îmbunătățirea performanței jucătorului foarte mult. Carcasa este proiectată să fie mare, astfel încât să fie foarte eficientă în absorbția impactului. În plus, casca Recruit Hybrid este compatibilă cu faceguards de la Schutt pentru a oferi o protecție suplimentară jucătorului.

#13. Rawlings Adult NRG Tahionic

Aceasta casca este proiectat pentru jucătorii de fotbal care sunt în căutarea pentru un avantaj de la echipamentul lor., Dispune de un offset tradițional, cu un design ușor, care este foarte inovator, care acordă o atenție deosebită conformității căptușelii cu interiorul căștii, oferind în același timp confort și performanță purtătorului pentru diferite tipuri de impact întâlnite pe grătar.

caracteristicile în detaliu

• Hardware din oțel inoxidabil
    • performanță policarbonat shell
    • un design tradițional offset

#14., Xenith Epic Adult Casca de Fotbal

Acesta este casca care are un tip agresiv de styling și un fel de umplutură sistem care este foarte inovatoare și este sigur că este un accesoriu foarte popular. Casca Epic a fost ambalat cu sistemul de captuseala minunat de la Xenith, care face uz de amortizoare de flux conștient pentru a ajuta purtătorul cu Impact absorbant pe hit-uri de impact scăzut și mare.,capota interioară a acestei căști se poate potrivi cu o serie de forme de cap la strângerea capului prin utilizarea chinstrap-ului integrat. Masca principală atașată oferă purtătorului un fel de aspect, iar designul cochiliei sale este că poate fi recunoscut cu ușurință din spate, unde un X este format din orificiile de ventilație.

#15. Riddell VITEZA de rotație Clasic

Pentru a încheia această listă este uimitor negru mat Riddell VITEZA de rotație Clasic Casca de Fotbal., Dintre toate caracteristicile sale remarcabile, căptușeala coroanei și căptușeala din spate/lateral / gât, care este gonflabilă, ies cu adevărat în evidență. Acest lucru a făcut într-adevăr această cască foarte confortabilă.

această cască nu vine cu o mască de față și asta ar putea fi un întrerupător pentru majoritatea oamenilor. Acestea fiind spuse, interiorul său are o ventilație minunată și un jucător poate fi sigur că va păstra rece și uscat pe tot parcursul jocului. Are un interior foarte igienic pe care îl puteți curăța și păstra proaspăt cu ușurință. O chinstrap vine, de asemenea, cu această cască, astfel încât să nu fie nevoie să o achiziționați separat.,foarte bine ventilat

• este negru mat ceea ce face să pară absolut uimitor
  • vine cu o curea de bărbie.
  • are un interior igienic care poate fi curățat cu ușurință.
  • are o căptușeală pentru coroană și o căptușeală pentru spate, gât și sider pentru un plus de confort.

contra

• este o cască mare și, ca atare, nu este potrivit pentru jucătorii de tineret

#16., Riddell Victor Casca de Tineri

Fiind grund designer și producător de protecție, echipament sportiv și un lider recunoscut în casca de tehnologie și inovare, Riddell Victor Casca de Tineri a patentat protecție la impact lateral (PSIP) cercetare pe bază de mandibulă de protecție care ajută la reducerea forțelor de impact lateral și a montat sistemul de linie. Căptușeala acestei căști este detașabilă, rezistentă la umiditate, cu proprietăți încorporate pentru a proteja produsul și, în același timp, oferă confort și stabilitate.,o cască de fotbal se referă la echipamentul de protecție pe care jucătorii de fotbal îl poartă pe cap și se vede mai ales în fotbalul American și Canadian. Componentele sale principale sunt o coajă tare din plastic cu o căptușeală groasă în interior, o mască de față din bare metalice (acoperite cu plastic) și o chinstrap., Nu este destul de clar cine a inventat casca, dar o primă instanță înregistrată a utilizării sale a fost în 1896, când mijlocașul pentru Colegiul Lafayette George Barclay a început să folosească curele și căști pentru a-și proteja urechile.multe beneficii pot fi obținute cu căștile de fotbal, dar cel mai important este să prevenim contuziile suferite în fotbal. O serie de progrese au fost făcute și de cercetare a arătat că o serie de probleme mentale sunt suferite de jucător de fotbal, care este un motiv suficient pentru utilizarea o casca de calitate.,

casca protejează creierul unui jucător atunci când sunt întâmpinați cu un impact de către un adversar sau atunci când se încadrează în jos. Acest lucru este posibil datorită carcasei dure din plastic și a căptușelii din interior. Căptușeala din interiorul căștii servește ca un sistem de amortizare pentru a preveni primirea directă a forței de impact. Chinstrap-ul de pe cască ajută la menținerea căștii în momentul impactului.căștile de fotbal fac, de asemenea, o treabă minunată în reducerea riscului altor leziuni grave și aceasta include leziuni ale ochilor, fracturi faciale și leziuni de penetrare.,

cum să alegi o cască care se potrivește bine și previne contuziile

o cască bună așa cum tocmai am văzut este o piesă neprețuită a echipamentului din grătar. Următoarele sunt sfaturi despre cum să alegeți o cască de fotbal care vă va servi bine:

Sfat #1. Uita-te pentru sigiliul de NOCSAE

(NOCSAE) reprezintă Naționale de Operare Comitetul privind Standardele pentru Echipament sportiv și SUA organism responsabil de certificare căști de protecție și alte unelte care sunt utilizate de către sportivi la fel de sigur., Ca jucător, înainte de a vă potrivi chiar și o cască sau o pauză pentru a privi eticheta de preț, asigurându-vă că casca are capacitatea de a gestiona sarcina pentru care este destinată ar trebui să vină mai întâi. Cel mai bun mod de a ști acest lucru nu este doar prin utilizarea sentimentului în intestin sau poate folosind greutatea căștii.în mod alternativ, ar trebui să vă faceți timp pentru a căuta sigiliul pus de NOCSAE, deoarece este standardul acceptat pentru căștile de fotbal, fie pentru tineri, fie pentru profesioniști. Sigiliul sau ștampila de aprobare poate fi găsită pe spatele căștii., Nu contează costul căștii, nu are rost să cumpărați o cască dacă nu are acest sigiliu, deoarece vă va pune în pericol propria siguranță.

Sfat # 2. Măsurați circumferința capului

în mod normal, antrenorul atletic al unei echipe îi ajută pe jucători să identifice dimensiunea corectă a căștii. Fiecare marcă de cască oferă o diagramă de dimensionare și instrucțiuni detaliate pentru montarea căștii și îngrijirea acesteia. În primul rând, utilizați banda de pânză pentru a măsura circumferința capului. Banda trebuie poziționată cu un centimetru peste sprâncene., Folosind această măsurătoare, alegeți cea mai bună dimensiune pentru cască. În cazul în care măsurarea tinde să se întindă între dimensiuni ar trebui să alegeți casca cu dimensiuni mai mici.

Sfat #3. Puneți-l pentru a vă asigura că se potrivește corect

folosiți degetele mari pentru a prinde partea inferioară a căștii punând degetele index în găurile pentru urechi pentru a trage casca în poziție. Ar trebui să fie o potrivire strânsă, dar asigurați-vă că este confortabil (mai confortabil). Când casca este trasă lateral, tampoanele obrazului nu trebuie să se miște, iar pielea de pe frunte trebuie să se miște cu casca. Când este tras vertical, nu trebuie să se îndoaie pe nas., Presiunea cu mâna deasupra căștii trebuie să se simtă uniform distribuită și să nu fie concentrată pe spate sau pe față.

Sfat # 4. Alege modelul care se simte bine

nu toate mărcile de căști și stiluri se pot potrivi pe fiecare cap. Acesta este motivul pentru care echipele oferă jucătorilor lor o gamă de modele pe care le pot folosi. O gamă de mărci pe care le puteți cumpăra într-un magazin de bunuri care vinde accesorii sportive sunt realizate folosind materiale standardizate, dar desenele pe care le prezintă le diferențiază unul de celălalt.

Sfat # 5. Alegeți stilul care vă simțiți cel mai confortabil cu

pompați căptușeala în sus., Pentru a asigura o protecție de calitate, există garnituri de cască care necesită inflație de aer. Pe măsură ce purtați casca, aveți un antrenor care pompează aerul în amortizare, astfel încât să-i personalizați forma și densitatea pentru capul dvs. Asigurați-vă că presiunea aerului este verificată în fiecare săptămână pentru a vă asigura că căptușeala nu s-a aplatizat.

Sfat #6. Asigurați-vă că pentru a se potrivi mai întâi înainte de legat cu banda

nu au o încredere pe chinstrap pentru stoarcere casca pe cap, nu se va potrivi. Chinstrap nu este un dispozitiv de strângere. Casca ar trebui să aibă un sentiment de confort chiar și fără fixarea curelei.,

Sfat # 7. Reconditionare înainte de reutilizarea

nu port folosit casca înainte este recertificat de către un reconditioner care este licențiat de către NOCSAE. Un sigiliu situat în cască vă va informa. După un an sau doi, echipele își trimit de obicei căștile pentru recondiționare și recertificare.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *